perjantai 1. marraskuuta 2013

Tahdon sinut vällyihini nukkumaan..

Tahdon nyt kertoa, että olen VIHDOIN löytänyt oman onneni.
Sen tunteen, jonka saa kun jotain rakastaa (HUOM. pojan lisäksi)...
Olen siis nykyään parisuhteessa.
En suinkaan lapseni isän kanssa, vaan miehen, jolla on itsellään 7-vuotias tytär.
Mies välittää pojasta ja poika miehestä.
Miehellä, rakkaallani, ikää on 28, mutta minulle sillä ei ole väliä.
Olen ollut erittäin tyytyväinen tähän tilanteeseen, lukuunottamatta sitä, että rakkaani on poissa luotamme joka toinen viikko..
Silloin olen yksinäinen enkä oikein tiedä miten päin olisin.
Olen suoraan sanottuna hukassa.
En kehtaa kertoa hirmuisesti,  sillä tiedän, että juttujani kyylätään.
Tiedän myös, että virheistään ja menneisyydestään huolimatta hän on aivan ihana, hyväsydämminen ihminen.
Jotenkin pelottaa vaan, että  kun olen taas saanut  jotain hyvää, se viedään pois minulta..
 
Asalla on nyt 8 hammasta, 4 ylhäällä ja 4 alhaalla.
Lisäksi pojalle on puhjennut ylös  keskelle, molemmille puolille hammas sekä alas vasemmalle puolelle.
Asa oppi kävelemään 10kk  1opvää pidempiä matkoja.
Korvatulehduksia on nyt ollut puolen vuoden sisään 4-5. Putkitus siis edessä.
Asa kehittyy joka päivä:)
Asa osaa potkia palloa, harjata hampaansa itse, harjata hiukset, heittää palloa, kävellä, juosta, TEUVO?!?!?!
Hän osaa avata sekä tyhjentää kaapit.
Hän osaa juoda itse.
Hän osaa juosta.
Hän osaa leikkiä, jopa piilosta.
Hän osaa halata sekä pussata.
Hän on lähes aina erittäin iloinen ja touhukas lapsi.
Häntä minä en vaihtaisi ja häntä minä rakastan enemmän kuin mitään.
 
Tänään Asalla on taas isäviikonloppu.
Hän pääsee ihan uuteen paikkaan,  nimittäin isänsä on muuttanut maalle uuden emäntänsä kanssa.
Minulle asia on täysin fine.
Emme siltikään vaihda isänsä kanssa kovin montaa sanaa kun hän hakee pojan, sillä se menisi vaan tappeluksi. Voitteko kuvitella, kuin pahaisetkin teinit...
 
Oma mieleni on virkistynyt, vaikka  tässä nyt on ollut kaikenlaista.
Huomenna lähden rakkaani luo, hänen kotiinsa. :)
 
Tässäpä pikaiset kuulumiset..
 
Ps. Meillä on  uusi koiravauva, Rölli nimeltään.
Rölli on nöffin ja pyrren sekoitus, mahtava tapaus!!  :))


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti